End Up of Sem 2

Assalamualaikum ladies and gentlemen,
Salam satu Malaysia , salam 2.23 am dan salam final project tak siap lagi . kohkohkoh . motif sangat nak mention pasal projek tak siap engko tuh .

hmm . tak tahu lah nak kata apa dengan projek nih . Kalau ikutkan hati yang sedang celaru duka lara carca marba nih , memang nak aja biar terbengkalai sekalai kalai nya . eh . sanggup ka nak repeat sis ? ohh tidak . Sis tak cukup kuat untuk itu , jadi , sis belajar untuk lebih sadurr . Tapi dalam kepala nih dok terbayang suasana hari raya kat rumah . satu satu wajah kesayangan hamba datang menyinggah kotak fikiran aku . 

Bayangkanlah , orang lain dah sibuk tarik luggage nak balik semenanjung . Semetara aku hanya mampu melihat dengan pandangan yang sepi . Mana nak study untuk final exam , mana nak dikejarkan due date final assessment nya lagi . takpelah . sis redha .

Itu semua kita tolak tepi dulu . The most Important thing is sem dua hampir tiba kegaris penamatnya . Means, next sem masuk tahun dua . like , seriously . cepat masa berlalu . The whole first year macam macam yang aku lalui . suka duka tawa tangis , tapi , yang paling banyak episod duka lah . hahaha .
Yang paling best adalah episod bila aku kena kick out dari kolej sakura yang tak berapa nak sayang nih . mana tak , merit pun malas nak kejar . tapi kalau M.A.R.R.I.E.D tuh laju . duh . just kidding . 

entah yaa . sebenarnya , kena kick out nih tak ada lah buat aku rasa pedih ulu hati . sebab , it's lumrah for those who are step on senior year . So , aku relax jaa . okelah , sis nak tidur dah. annyeong .

No comments:

Post a Comment